Pages

Dec 7, 2006

Bisaya Songs

The Visayans,commonly called in Filipino as Bisaya, are the largest ethnolinguistic group of Philippines. Bisaya primarily live in the Visayas and northeastern Mindanao but others have migrated elsewhere in the Philippines, including Manila. Several linguistic groups in the Philippines comprise the Visayans: The largest of these groups are the speakers of Cebuano, Hiligaynon and Waray-Waray. Here are some Bisaya songs. Music and lyrics are property of respective authors, artists and labels. Please contact the authors, artists or labs, if you want to use these lyrics. If you like the songs, please buy the cd to support the artists and the record companies.

1. Matud Nila is a beautiful Visayan song immortalized by Asia's Queen of Songs, Miss Pilita Corales. The song is about the plaint of a humble lover, who is conscious of social censure, a lover who offers the gift of a love “more precious than gold.” Below is a video I found uploaded by youtube member itchelielie. Listen closely to the song as Miss Pilita Corrales serenades your heart. Below Matud Nila lyrics is the english translation.




SCROLL DOWN FOR MORE BISAYA SONGS



2. Usahay - another famous Visayan song. The song tells about the woes of unrequited love. Hear Miss Pilita Corrales singing Usahay by clicking the title of the song in the music box above.

Usahay Lyrics
Usahay nagadamgo ako
Nga ikaw ug ako nagkahigugmaay.
Nganong damguhon ko ikaw?

Damguhon sa kanunay sa akong kamingaw.
Usahay nagamahay ako,
nganong nabuhi pa ning kalibutan.

Nganong gi tiaw-tiawan?
ang gugma ko kanimo
Kanimo da.

Nganong gi tiaw-tiawan?
ang gugma ko kanimo
Kanimo da.


English Translation of the song "Usahay"
(Copyright Manuel Lino G. Faelnar)

Sometimes I do find that I dream
That you and I are indeed in love,
Why do I keep dreaming of you
I keep dreaming of you
In my loneliness.

Sometimes I really do regret,
That I should ever be
Born Iinto this world.

Why do you keep on belittling
The great love that I have for you,
For you alone.

Why do you keep on belittling
The great love that I have for you
For you alone.



3. NGANO BA - I love the beat of this song.


NGANO BA Lyrics

ngano bang kanako bugnaw ka
ngano bang hilaw ka'g katawa
nagadugo intawn ning dughan kong gihidlaw sa imong pagtan-aw
ngano bang dili man kita

ngano bang kanang imong nanay
kanimo kanunay nagbantay
nagaluhod intawn ako daw diosa ka nga akong gihigugma
ngano bang dili man kita

chorus:

ang kagabhi-on subo walay sama sa katugnaw ako naghulaw
nagahulat nga habulan sa lawas mo
ang lawas ko nga gimingaw

speach:

lukring, unsa paman akong buhaton aron imo kong sugton
ningtambling nako sa imong hagdanan
nabwasot na sa imong pansayan
pila paman ka april boy regino ang e-regalo ko
anirose nga itom, lactacyde nga medium
bombahan ang plasa independencia
lunopan man ang fuente osmena
isuroy gihapon tika lukring
sa katungan sa akong ah asawa

[repeat chorus]

kalami untag magdulag ta
saw-an tang lami mong himaya
dili unta magadugo ning dughan kong
kabus ug hinikawan
ngano bang dili man kita
dili unta magadugo ning dughan kong
kabus ug hinikawan
ngano bang dili man kita, dili man kita
ngano bang dili man kita



4. Palagot Sa Kontra - by Phylum

Palagot Sa Kontra Lyrics

Unsay problema nganong magparandam gihapon ka
Ayaw kong ingna nga gabasol ka karong, wala natang duha
Nakahinumdom ka nga imo kung gi itsapwera?
Sa atobangan sa amiga mong,

Hubag kaayog mata! haaaa haaa
Hubag kaayog mata!

If you only know ang kaagi ko katong
Pagbuwag nimo nako
Pila ka buwan ang gi-antos ko malimtan lang ang dagway mo...
Nakahinumdom ka ngadto sa dagat sa minglanilia?
Naglambing-lambing ka sa imong crush

Nga murag nawng og baka!!!! hahaah
Dako pajug mata!

(Chorus)
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una...
Usa ka nalang nga sumsoman sa among istorya...
Dungag dungag kalang...
Sakit lang ka sa dugha hannn
Unsa man gyud nang imoha...
Palagot sa kontra...
Palagot sa kontra...

Kahibaw baka nga love
Kaayo ko sa uyab nako karon...
Iya kong palitan kadahapon og lami kaayo nga toron...

Nakahinumdom ka nga imo kung gi itsapwera?
Sa atobangan sa amiga mong,

Hubag kaayog mata! haaaa haaa
Hubag kaayog mata!

Pasensyahay lang ta kay di jud ko
Mosogot sa hangyo mo...
Diba giingnan tika nga love kaayo ko sa uyab
Nako karon...
Pwess pauli na kay ni text nga naa na siya sa eskena
Di ko gustong magbugno mo
Kay di ko gwapo,
Sama ni piolo...... hohohoh..
Pihing akong ulo... di hohohoh

(Chorus)
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una...
Usa ka nalang nga sumsoman sa among istorya...
Dungag dungag kalang...
Sakit lang ka sa dugha hannn
Unsa man gyud nang imoha...
Palagot sa kontra...

(interlude)wahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

(Chorus) last:
Dugay ko ra nga gitapos ang sa una...
Usa ka nalang nga sumsoman sa among istorya...
Dungag dungag kalang...
Sakit lang ka sa dugha hannn
Unsa man gyud nang imoha...
Palagot sa kontra...
Palagot sa kontra... hehe hhuhuh
Sige padayon pa
Pahubagon nakong imong mata....




5. Gugmang Giatay - one of my favorite songs sung by Ambassadors. I love the voice and the tune of the song. The

Gugmang Giatay Lyrics

Boot kong ikaw masayud
og paminawon mo
kay kung pananglit
yam-iran mo
mga panun-paw pasalig ko

Og kun ugaling kalit kang mubiya
di ko kapugngan walog luha
kay ikaw akong himaya
handumon ko matag karun ug unya

ikaw ang langit ug yuta
ako pinangga .. ahhh

oh lahh. aahhhh


Unya mihabol ang kangitngit
nga giduyugan sa ulan
ug sa kalit lang nahanaw
ang bidlisiw sa adlaw

CHORUS
Oh kahayag sa imong panagway
nga naulipon sa gugmang giatay
inday paminawa kabos kong gugma
nga kanimo akong igasa

dili ko man mahatag
ang tanang bahandi
'ning kalibutan apan
apan inday dungga intawon
kining alaot nga naulipon sa
gugmang giatay
ohhhh ....



6. Ang Tigulang - by Aggressive Audio. Here's a video of the song uploaded by youtube's s2pidboi



Ang Tigulang Lyrics

La, la, la, la, la, la
La, la, lo, la , la, la,
La, la, la, la, la, la, lo, la...

Ang akong lolo magsige lag pagwapo
Bisag wala na sya'y buhok sa iyang ulo
Ang akong lola kay mag lagot niya
Kay ang chiks pwirting man gyud niyang pilita

Sige'g pamada bisag nangurog gi ka ihi na
Mao kana si lolo, ang akong lolo nga gwapo...

Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog
Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog

Karon si lola nasada nagpagwapa
Nagbutag pulbos lipstick nagmaskara
Unya si lolo pwirti niyang lagota
Kay si lola magsul-ob man diay mubo na saya

Sige'g lamba-lamba bisag nagurog lang tuhod niya
Mao kana si lola ang akong lola nga gwapa

Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog
Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog

Sa dihang naglalis sila,
Kung kinsa gyud ang gwapo og gwapa
Niabot si mama nagdala og planggana
Gibulanan silang duha...

Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog
Ang tigulang bisag bako
Maningkamot mobarog motindog aron molabyog

La, la, la, la, la, la
La, la, lo, la , la, la,
La, la, la, la, la, la, lo, la...



More Bisaya Song Lyrics..coming soon.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Site Disclosure

Ripples of Joy